4.11.2012

Mahmureală extraterestră

Întâlnirea de gradul trei de la mine din grădină, s-a terminat cu un chef monstru, adică i-am băgat supt masă pe nativii din Lira şi au plecat de la mine pe trei cărări şi verzi la faţă ca nişte Marţieni. Eram sigur că o să se întoarcă fiindcă şi-au uitat un roboţel la mine între straturile de salată şi ridichii şi ca să dreg situaţia le-am pregătit o ciobiţă de mahmureală.
Vă dau şi vouă reţeta ca să o aveţi la îndemână, nu doar pentru cazul în care vă calcă nişte extratereştrii prin bătătură ci fiindcă vin sărbătorile şi sigur o să bâjbâiţi cu botul prin sticloanţe.
Iar zeama fabricată de mine, e un panaceu de reparaţie a mahmurelii cum alta nu există în Univers.
ZEAMĂ DE MAHMUREALĂ
Ia o cană de 200 de mililitri ca să o ai drept măsură universală.
Şi într-o oală cu fundul gros toarnă o cană de ulei şi lasă-l să se încingă bine, apoi toarnă o cană de boabe de piper şi mestecă ostenitor cu lingura de lemn, preţ de trei minute.
Apoi trece uleiul printr-o strecurătoare ca să scapi de boabele fierte, pune-l din nou în oală şi mai aruncă acolo câţiva ardei iuţi curăţaţi de seminţe şi vinişoarele albe, că în ele stă închisă otrava. Şi să ai trei legături de ceapă verde tocate gata să le pui lângă ardei şi o mână de ridichi feliate.
Şi să nu laşi legumele astea să se rumenească tare şi imediat să le stingi cu douăsprezece căni de apă măsurate. Şi când începe să fiarbă oala, mai toarnă o cană întreagă de oţet cihlimbariu de vin, o jumătate de cană de oţet de mere şi lasă-le în duhul lor. Tăria oţetului se va duce pe jumătate în aer şi în oală rămân numai aromele şi un damf parşiv care face să ţi se zburlească părul pe ceafă.
Vreo cinci minute să laşi oala să îşi facă de cap, apoi să arunci în ea cam zece căpăţâni de salată verde tăiate în patru, douăa mâini bune de ciupercuţe de prun şi lasă din nou fiertura să dea clocote cinci minute.
Acum dă-o jos de pe foc, şi cu telul să baţi opt ouă cu un litru de lapte gras, o jumătate de cană de hrean ras şi o cană de smântână. Şi drege zeama uşurel ca să se încorporeze fără să se taie iar la urmă dă-i cu leuştean în ploaie ca să prindă snagă.
Doamne, iese o ciorbă perversă de te scoală din morţi şi te bagă iară între sticloanţele cu rubiniu şi tărie de prună.
Şi parcă mi-a fost gura de aur, extratereştrii mei s-au întors n zori să îşi recupereze roboţelul şi cuviincioşi din fire nu m-au refuzat şi s-au aşezat să lifăie câte o ciorbiţă după ce i-am asigurat că nu e radioactivă şi conţine doar doze mici de combustibil de rachetă.
Şi i-am văzut schimbându-se la faţă, adică din verzi au devenit purpurii şi mi-au cerut reţeta acelei zemi ca să o ia cu ei în lira.
Şi la schimb mi-au oferit o tabletă iPAD6 (vi-am explicat că sunt mai evoluaţi decânt noi în materie de IT) fiindcă au observat ei că tot trăgeam cu ochiul la ea.
Aşa că n-am ezitat le-am dat reţeta (dar să văd de unde fac ei rost de ardei iuţi) mi-au dat tableta şi duşi au fost.
Şi bineînţeles că de fericire iarăşi au uitat să ia robotul, aşa că precis o să mă mai calce.
Până atunci mă duc să trag un pui de somn, că am ostenit de atâtea întâlniri de gradul trei.

PS
Bineînţeles că nu m-am culcat înainte de a mă juca puţin cu tableta, ca să făd ce îi poate pielea şi căutând în istoricul Google, am rămas mut de uimire.
Cel mai vizitat site de către extratereştrii este
cei care au introdus metoda de comandă CU UN SINGUR CLICK, cea mai comodă alternativă de cumpărare de carte şi am văzut şi ce titluri şi-au comandat de acolo:
şi
precum şi
Ai dracului extratereştrii ăştia, ştiu să îşi aleagă lecturile.

Niciun comentariu: