4.16.2012

Ghiveci măcelăresc extraterestru

Dacă mi-aţi citit ultimele trei postări ştiţi că m-am încrengat de voie de nevoie, cu nişte EXTRATEREŞTRII din constelaţia Lira şi făcurăm nişte întâlniri de gradul trei care s-au lăsat cu mahmureală, roboţei pierduţi prin grădină şi mai ales, cu schimburi culturale.
Să ştiţi că din punct de vedere... extratereştrii ăştia nu sunt prea diferiţi de noi.
În anumite domenii sunt mult mai evoluaţi decât noi, în altele sunt bâte de baseball.
Bunăoară nu prea ţin la băutură...
Mănâncă prea condimentat şi din cauza asta suferă de hemoroizi...
Au tot felul de roboţei care să le facă pe toate şi din cauza asta au devenit cam lâncezi...
Şi mai sunt o serie de chestii...
De exemplu nu prea au fantezie şi inspiraţie literară.
De fapt, la ei pe planetă nimeni nu mai scrie literatură ci doar e-mailuri 3D şi semeseuri uzuale.
Dacă vor să citească o carte bună, trag o fugă pe la vecinii din Univers şi îşi cumpără cărţi de pe unde nimeresc.
Iar librăria lor preferată este site-ul ELEFANT.RO
acolo unde poţi cumpăra orice carte doreşti cu un singur click. O chestie ingenioasă pe care am încercat-o şi eu, adică am completat o singură dată o adresă de livrare şi modul în care plătesc, şi acum de câte ori doresc o carte bună, intru pe site, aleg cu un click şi gata.
Nenorocirea e că sunt atât de multe cărţi fascinante, iar bugetul meu e aşa de mic.
Aşa că nu m-am supărat de loc când extratereştrii mi-au făcut cadou câteva titluri de carte după care tânjeam:
şi

Iar eu, în schimb le-am făcut un ghiveci măcelăreasc de i-am înebunit.
Să vă spun cum am încropit mâncrea asta aproape extraterestră:
Am târguit un kilogram de coaste de porc mai grase, un ciolan de viţel baban o darabă proaspătă de ficat de porc, câţiva rinichi, o inimă de vită şi o ceafă întreagă de purcel cu osul ei cu tot.
Şi am rumenit separat fiecare fel de carne în ulei super încins, apoi am pus într-o tavă unsă cu grăsime de porc, un rând gros de praz feliat, câteva roşii din acelea monstru, cu miezul plin de sucuri aromate, mai nişte rondele de morcov şi am aşezat peste ele toate cărnurile încă fierbinţi. Şi le-am îngropat iarăşi în praz şi felii de roşii. Iar condimente am folosit dafin, piper boabe, ardei iute pisat, cimbru şi sfârcuri proaspete de rozmarin. Am turnat vin negru din belşug şi am dat tava în cuptor cam un ceas.
Iar lângă am trântit o mămăligă de la mama ei, din făină de mălai necernută şi am sacrificat ultima căntuţă cu conopidă murată.
Şi au mâncat extratereştrii mei de le-au trosnit fălcile şi s-au făcut verzi din nou.
Dar deja m-am obişnuit cu asta, chiar pot să spun că îi prinde bine culoarea .
Au plecat după prânz umflaţi ca nişte ţâfoi, după ce m-au ţucat de m-au îmbăloşat şi mi-au promis că o să revină cu prima ocazie.
O să îi primesc, deşi sunt deranjat de o anumită chestie:
Ştiţi cum ne numesc EI pe NOI ?
EXTRATEREŞTRII...



Niciun comentariu: