4.10.2012

Chef cu extratereştri

Vizita de gradul trei fraţii mei, s-a încheiat cu un chef monstru.
Extratereştrii ăştia au obiceiuri şi purtări foarte pământeşti, beau ca noi vinul îndoit cu borviz, mănâncă ardeiat şi pipărat şi se scobesc în nas când le vine cheful.
Aşa că le-am întins masa în grădină şi am pus la bătaie toată rezerva de vin pentru paşte. Ba le-am mai dat şi câte o sticloanţă la fiecare să aibe acolo, la ei în galaxie, fiindcă anul ăsta a plouat cu stele căzătoare şi nu prea s-au făcut struguri.
Am fost foarte bucuros că nu sunt vegetarieni şi au mâncat drob de miel cu usturoi verde, ciorbă de măcriş cu costiţă afumată şi plăcintă cu urdă şi mărar.
Mi-au lăsat şi ei la schimb nişte tuburi cu hrană concentrată, nişte pastete cu gust de friptură, cartofi prăjiţi şi sos de hrean şi o sticloanţă cu o băutură alcoolică foarte tare, asemănătoare la gust cu vodca Gorbatchow.
Şi nici nu a trebuit să le bat obrazul că mi-au stricat straturile cu legume cu farfuria lor zburătoare, au scos un roboţel mic din navă, care mi-a plivit grădina bec şi a mai şi semănat nişte seminţe de-ale lor pe unde era loc, sunt curios să vedem ce iese din ele.
În ceea ce priveşte cartea pe care le-am oferit-o, vă aduceţi aminte din postarea anterioară, o carte pe care am cumpărat-o de pe http://www.elefant.ro/carti cel mai tare site de vanzare de carte, unde poti cumpăra tot ce îţi doreşte inima cu un singur click, inovaţie tare şi pe placul inimii mele, deci în ceea ce priveşte cartea comandată special pentru extratereştrii:
mi-au râs în nas şi mi-au arătat site-ul lor de pe un iPAD 6 (în privinţa iPAD-urilor sunt cu mult înaintea noastră) demonstrându-mi că sunt clienţi pe www.elefant.ro cu mult înaintea mea şi toată ştiinţa dobândită de ei, cu privire la rasa umană, provine din acele lecturi.
Şi că m-au ales pe mine drept subiect al primei întâlniri de gradul III din două motive.
Primul fiindcă îmi cumpăr cărţi din aceeaşi sursă cu ei, doi, deoarece mi s-a dus buhul în tot universul că fabric nişte papricaşuri extraordinare.
Aşa că am beut şi ne-am petrecut (i-am învăţat să cânte romanţe şi sârbe olteneşti) iar spre dimineaţă au luat-o din loc, uşor verzi la faţă.
Dar trebuie să se întoarcă fiindcă şi-au uitat roboţelul la mine în grădină...


Niciun comentariu: