4.06.2012

Întâlnire de gradul III

Farfuria zburătoare a aterizat după miezul nopţii, între corcoduşii din grădină. M-a deranjat la început chestia asta, pentru că acolo e zona în care am straturile de ridichi, salată şi ceapă verde. Dar luând în considerare evenimentul, am trecut cu vederea aşa că am coborât în grădină cu tava pregătită dinainte, pe care aveam pâine, sare şi cartea pe care am achiziţionat-o de la http://www.elefant.ro/carti
locul din care poţi cumpăra orice carte cu un singur click.
E extrem de comod, procedura este simplă, nu mai trebuie să completezi formulare, să vizitezi pagini multiple să dai click-uri în prostie. Un click şi eşti stăpânul cărţii.
Dar să revenim la extratereştrii.
Nu aveam nici picătură de emoţie, întâlnirea de gradul III fusese programată în amănunt. Extratereştrii din Lira îmi citiseră postarea de blog
şi în consecinţă m-au anunţat printr-un e-mail 3D că vin să ne cunoaştem personal.
Aşa că iată-mă în curte cu pâine, sare şi un volum de proză educativă, PUTEREA DE RHONDA BYRNE.
Este cea mai elocventă probă de înţelegere a esenţei umane şi de aceea am să o dăruiesc extratereştrilor.
Acum de-abia am emoţii, inima îmi bate în gât şi sunt şi puţin supărat, mi-au strivit toate straturile de ceapă !
O să vă spun mâine cum a decurs întâlnirea de gradul trei şi să fiu eu al naibii dacă nu îi pun, cât or fi ei de extratereştrii să îmi plivească straturile şi să repare tot ce mi+au stricat.
Că aşa merg lucrurile în Univers ...

Niciun comentariu: