4.01.2012

Setea mea duminicală

Un prieten din frăţia mea a şuguitorilor, mi-a comentat ieri la birt în timp ce ne îndeletniceam cu o sticlă de vin vechi, că i se pare ne la locul lui, ca un beutor de talia lui Uica Mihai să scrie despre apă.
Şi nu am avut de comentat pe loc, m-a astupat prietenul cu şuguiala lui şi mi-am dat seama că de fapt, lumea în proporţie de 99 la sută ignoră apa, considerând-o ca pe ceva atât de firesc încât devine banală.
Şi m-am spăimântat, şi trebuie să mă despăimânt.
Aţi ştiut că noi oamenii suntem alcătuiţi în proporţie de 70 la sută din apă?
Că dacă pierdem 10 la sută din această cantitate, murim?
Că avem nevoie zilnic de lichide în cantitate de 1,5- 2 litri?
Că apa, calitatea ei, influenţează organismul în mod esenţial şi suntem sănătoşi ori bolnavi în fucţie de calitatea apei pe care o bem?
Prietenul meu Chinezul - http://chinezu.eu/ un blogger cu care m-am cunoscut în sufrageria internetului, susţine o campanie numită LEGEA APEI. Ca să vedeţi şi să înţelegeţi despre ce e vorba vă recomand următoarele vizite care o să vă edifice:
În plus o să descoperiţi un personaj şarmant, cu vervă şi pe deasupra şi inteligent.
O să vă placă şi în plus, puate deveniţi prieten cu el.
Aşa că dragii mei după ce aţi citit, cugetaţi puţin şi semnaţi pentru a sprijini LEGEA APEI !

Niciun comentariu: