12.08.2013

Sfântu Nicolae

Tradiţie vie


Mii de muţumiri prietenilor mei LILI ŞI IOAN IONAŞCU  creatori de veşminte cu suflet, care m-au îmbrăcat din cap până în picioare ca pe un prinţ ! Vizitaţi-le link-ul să vedeţi ce lucrează şi o să vă minunaţi. http://www.broderia-teadaria.ro/
Pe lângă măiestria lor, sunt şi doi sufletişti de excepţie, oameni cu adevărat caracter de BĂNĂŢEAN.

Mă duc la Nelu Ştef să îmi facă potrele


Mă aştept să îl găsesc la calculator


Dar el se pregăteşte de petrecere


Tot răul spre bine


În casă miroase deja a sărbătoare


Sorina găteşte bunătăţi iar eu mă rezum să privesc. Nu mă lasă pe lângă oale, să nu îmi pătez frumuşaţa de ţoale noi !!!
Aşa  că  azi  nu  vă  dau  nici  o  reţetă,  doar  potrele,  ca  să  mă  laud  ce  bine  îmi stă îmbrăcat paure !!!




















2 comentarii:

Bucuresti servicii spunea...

foarte tare , chiar m-a inveselit asta

Unknown spunea...

So cute.