2.01.2013

Ordinea zilei

Tocmai am revenit, pe mai multe cărări de la o întâlnire de lucru extrem de importantă. Eu şi prietenul meu Goaşă, bucătarul şef de la Hotel Parc din Buziaş (trei stele pe bune) ne-am planificat sumarul de activităţi pe anul în curs.
Cel mai important punct de pe ordinea de zi, a fost, ca în fiecare an, cel dedicat creaţiei.
Am hotărât după lungi dezbateri (doi litri de răchie, unul de vin şi o jumătatede afinată supărată rău) să lansăm din semestrul doi al anului, o linie nouă de spraiuri aromate pentru odorizarea locuinţei.
Vremurile de criză continuate  trei ani la rând au făcut ca o gospodărie neoşă de român să miroase a sărăcie, a deznădejde şi a "jos guvernul".
Drept care, pentru a crea o aparenţă de normalitate în odăile cetăţenului viitor şenghen, am pus la cale crearea a unei game de cinci şpreiuri aromate după cum urmează:
- cu aromă de sarmale
- cu aromă de friptură la cuptor
- cu aromă de tăiatul porcului
- cu aromă de chef tradiţional începând de la salata de boef şi teminând cu potroacele
- cu aromă de afinată
Singura piedică efectiv fizică în proiectul nostru , este una legată de şpraiul de afinată, fiindcă trebuie să realizăm o diuză de pulverizare suficient de mare ca să poată trece prin ea boabele de afin.
De aceea apelăm la tehnicienii în domeniu, la iluzionişti şi politicienii transmutanţi, să ne ajute la obţinerea unui astfel de cap de pulverizare.
Că dacă reuşim cu afina, la anul ne propunem să trecem la Vişine !

2 comentarii:

Unknown spunea...

pe cand un sprey cu lebenitza?

bucatarul vesel spunea...

Cand o sa vrei sa faci si unul cu aroma de tuica de Valeni, sa ma cauti...!