9.11.2013

Zacuscă, murături, conserve

La mine în grădină, între Nucul Grigore şi mărul bătrân pe care îl alintăm Moşulică, fierb de ieri trei cazane.
E vremea murăturilor, a conservelor, a bunătăţilor ascunse în borcane, borcănele, borcănaşe şi borcănoaie.
E cea mai frumoasă perioadă a anului numai sufletul mi-e strâns fiindcă plouă duşmăneşte şi nu mă lasă cerul să lucrez decât printre picăţele.
Iar zacuscă făcută în bucătărie pe flacără de gaz, sună a bătaie de joc.
Aşa că mă rog la Dumnezeu să fie îngăduitor şi să îmi dea tihnă două săptămâni, că atât durează războiul conservelor.
Dar să vedeţi ce fac anul ăsta, ce puteţi găsi la mine la tarabe pe unde oi umbla şi ce puteţi comanda direct pe blog, pe Facebook ori prin e-mail: uica.mihai@gmail.com






â














 La Timişoara, Lugoj, Buziaş şi în împrejurimi, aduc comenzile personal o dată pe săptămână, în rest, puteţi găsi produsele în fiecare vineri începând din 15 Octombrie la piaţa Badea Cârţan, în fiecare marţi în piaţa din Lugoj şi zilnic la Langoşeria din centrul Buziaşului.
Iar la Târgul de iarnă, sunt non stop în Timişoara, completând legumăraia cu afumături, piftii şi mălai, ca în fiecare an !
Acum ţineţi-mi pumnul să nu mă întoarcă ploaia din ale mele şi să isprăvesc cu bine.


Un comentariu:

Any Scumpieru spunea...

Va imbratisam cu drag din Madrid, multumesc ptr rețete, trucuri, sfaturi!