5.28.2013

Rusaliile la tigaie


Aici sunt împreună vu Bucătarul- şef de la închisoarea Popa Şapcă din Timişoara (dar nu în închişoare, cu toate că în fundal se văd nişte gratii !
Evenimentul a avut loc la Căminul de bătrâni al Caritas din Bacova, judeţul Timiş, iar în tigaie sunt 180 de porţii de "PAPRICAŞ CA LA ORAŞ".
Au fost Rusaliile la catolici şi curtea s-a umplut de lume, mai ales de copii de care mi-a fost drag ca de lumina zorilor.
Un eveniment deosebit, aşa cum deosebită a fost şi tigaia noastră.
Dar să vă spun ce am pus în ea:
10 kilograme de ceapă tăiată mărunt, asezonată cu sare şi piper, călită până a devenit aurie.
20 de kilograme de pulpă de porc tăiată cubuleţe mărişoare ca să îţi simtă gingia ceva bun
Fripte dimpreună, au mai primit, doi litri de pastă de gogoşar, cinci litri de bulion, dafin, cimbru, chimion şi trei litri de vin mânăstiresc, alb sec, aspru. 
De fapt au fost 5 litri, dar 2 i-am băut noi, că munca la tigaie e grea şi te dezhidratează
Am fiert totul la foc moale timp de trei ore iar la sfârşit am făcut găluşte din 3 kilograme de făină albă, 12 ouă proaspete, furate din cuibar, trei pachete de unt, sare şi apă minerală.
Invitaţii au mâncat cu 3 guri şi şapte mâini şi tigaia s-a făcut lună la final.
A fost o zi memorabilă, pe Facebook am să public fotografiile evenimentului ca să vă faceţi o părere.
Care nu aveţi deja una despre nebuniile lui Uica Mihai ! 

Un comentariu:

nouatigaraelectronica spunea...

Doamne cat de mare este ceaunul....arata apetisant :D