5.26.2013

Călare pe tanc


AICI AM PETRECUT DOUĂ ZILE MINUNATE !!!

Despre Arsenal Park - poveste si semnificatie

Nu credeam să găsesc în România un astfel de loc.
Vizitaţi site-ul parcului ARSENAL şi o să vă faceţi doar o palidă idee despre ce şi cum.
Ca să simţiţi cu adevărat ceea ce am simţit eu, trebuie să vă duceţi până acolo.
Neapărat !
Un loc de vis, un loc fermecat, un loc în care simţi că lumea poate fi şi altcumva.
Am să scriu despre experienţele mele de la Arsenal câteva zile la rând, fiindcă încă mi-e sufletul plin şi aştept cu sufletul la gură să mă reîntorc acolo.
Pot să spun că mă simt mai tânăr cu douăzeci de ani şi mai bogat cu o viaţă.
Îţi mulţumesc ARSENAL PARK pentru că exişti şi mă bucur să fiu şi să rămân prietenul tău.

Am gătit urieşeşte două zile la rând alături de bucătarul Andrei şi instructorii militari, iar la cina de despărţire am pregătit prieteneşte pentru ei un platou cu CARPACCIO DE SOMON , care a ieşit atât de bun încât nu l-am mai împărţit cu ei, ci hulpav şi nesătul l-am mâncat de unul singur.
Oare o să mă ierte, acum când sigur ei citesc aceste rânduri?
Sunt sigur că da !
Dar să vă dau reţeta, poate o încercaţi şi voi:

Feliaţi un trunchi de jumătate de kilogram de somon proaspăt (îl puteţi înlocui cu breană ori şalău) în felii fine, subţiri de un milimetru, tăiate lşa 45 de grade pentru a avea o suprafaţă cât mai mare.
Presăraţi feliile de peşte cu sare şi piper şi puneţi-le la rece pentru un ceas.
Întzr-un mojar băteţi bine cu pisălăul un pumn de seminţe de dovleac decojite, câteva frunze de busuioc, puţin cimbru verde, sare de mare şi o linguriţă de capere. Adăugaţi ulei de măsline şi un strop de rachiu de cireşe ori vodcă Finlandia.
Treceţi fiecare felie de peşte prin sosul obţinut şi aşezaţi-le pe un platou larg sub formă de bastistuţe mototolite. Asta pentru un aspect care să dea o notă de volum preparatului.
Pentru garnitură, puneţi într-o sită deasă 200 de grame de orez cu bob lung, aşezaţi-l deasupra unei oale cu apă care clocoteşte şi acoperiţi cu un capac.Orezul fiert astfel în aburi este o delicatesă în sine şi de câte ori îl prepar, pun o porţie suplimentară pe care o înfulec nesimţit la botul calului, stropită doar cu sos de soia.
Aşezaţi printre feliile de peşte grămăjoare de orez, turnaţi deasupra din sosul bătut în mojar, mai stropiţ cu puţin sos de soia dark şi presăraţi şi coriandru tocat foarte fin.
Nu vă trebuie tacâmuri, nici măcar faimoasele beţişoare asiatice, luaţi felia de peşte cu degetele şi prindeţi în ea orez, cât pentru o îmbucătură.
Dar de fiecare dată, înainte de manevra asta, trageţi-i un shot de 20 mililitri de pălincă de la mama ei. La final, o bere lejeră, Lager şi o să fiţi sătui tobă şi bine ameţiţi.
O senzaţie care te apropie de Rai !

Un comentariu:

Dana spunea...

Sa-ti fie de bine...si plimbarea si somonul. Reteta e de luat in considerare :) !