3.03.2013

Cel mai bun bucătar din lume

Azi am făcut un lucru pe care nu l-am mai făcut niciodată şi nici nu credeam că o să-l fac vreo dată.
Mi-e ruşine să spun, dar n-am încotro. Transparenţa în bucătărie, e mai importantă decât transparenţa în politică.
AM CUMPĂRAT TORTELINNI GATA FĂCUŢI LA PACHET...
Doamne, cum mi-au tremurat mâinile când am luat pachetul cu covrigeii mici de aluat umpluţi cu carne ambalaţi într-o pungă Monte Banato de pe raft, de câte ori m-am codit cu gândul să îi duc înapoi şi să mă bag în priză să trag eu o turtă de aluat şi să răsucesc repede nişte ineluşe să le umplu cu tocătură călită şi să mă jog de-a Pasta Fresca aşa ca pe vremuri, dar...
Dar, sunt strâns de timp, am un musafir important- pe nepoţelul meu Vlad- şi ştiu că îi plac pastele cu sos de smântână şi ciuperci (jumătate Carbonara, jumătate a la Panna) aşa că am comis impietatea, am preparat sosul şi am fiert pastele.
Dar Vlăduţ mi-a dat meniul peste cap, a zis că vrea să îi fac puişori de ou cu smăline şi caş proaspăt.
Foarte fericit de alegerea prichindelului, am dat tortelinni căţeilor (se pare că le-au plăcut) şi am improvizat repede o farfurie.
Puişorii din ouă ?
Păi, ouă fierte scobite, gălbenuşul se face pastă, se re-umplu ouăle, cu căpăcel de albuş deasupra, un cioculeţ din feliuţe de gogoşar, ochii de măsline negre şi montajul dă aspectul unui ou din care puiul tocmai iese.
Iar smălinele, aţi ghicit, sunt măslinele negre colosal. În loc de caş, am folosit un caşcaval românesc destul de bun şi pe lângă toate astea, am mai făcut şi nişte turte proaspete, fripte în tigaie, rumenite bine, şi unse cu miere, ca să le mâncăm cu lapte fierbinte.
Declaraţia lui Vlăduţ după ce am mâncat?
MOŞUL ESTE CEL MAI BUN BUCĂTAR DIN LUME !!!

Niciun comentariu: