1.28.2013

Reţetă serală

Păi se putea să treacă ziua asta frumoasă fără o reţetă ?
Nu m-ar fi lăsat inima...
Aşa că uite, pentru o cină târzie o salată uşoară gata de servit în zece minute.
Taie în jumătăţi două lămâi şi scobeşte miezul. Pasează-l , amestecă-l şi bate-l cu ulei de măsline, miere, un strop de apă minerală, sare, piper, rozmarin uscat.
Dă-i pe răzătoare un morcov, o ţelină mică, două mere. Stropeşte-le cu sos, umple jumătăţile de lămâie.
Serveşte cu pâine prăjită şi eventual dacă eşti un pofticios de talia mea, taie lângă sălăţică, două felii groase de jambon.
Ca să nu am belele cu Nemţoaica, am încropit decorul din frunze de salată iar jambonul l-am "palmat dedesupt".
Mi-a inspectat farfuria şi m-a lăsat în pace. Ea a mâncat în faţa televizorului, eu prefăcându-mă că lucrez între doi dumicaţi la calculator, sanchi, cică descărcam fotografi de pe transfer.ro.
Dar la urmă tot s-a prins fiindcă, nu am mâncat şoriciul de la jambon şi a găsit resturile în farfurie când a spălat-o. S-a încruntat şi m-a beştelit ca pe dracu !
Motanul Mutulică e de vină, fiindcă am o convenţie cu el, să halească toate resturile compromiţătoare.
Mâine îl închid în pivniţa de lemne şi îl ţin trei zile la arest să se înveţe minte.
Să halească numai rumeguş, că e proaspăt, azi am tăiat butuci cu drujba.

Niciun comentariu: