1.31.2012

La Tzompy

Dan Popoviciu este un prieten drag inimii mele. Gazetar până în prăsele este la fel ca mine împătimit într-ale bucătăriei şi în nebunia lui, şi-a deschis un mic restaurant- bistrou, pe care l-a botezat cu numele straniu Tzompy. Băgat într-un demisol cu scară abruptă, Tzompy nu are decât zece mese şi o bucătărie cât un ghioc, dar pătimaşul de Popoviciu l-a prefăcut într-o adevărată gurmanderie cu ştaif. Bunătăţuri pe bandă rulantă curg din bucătărie la mesele oaspeţilor (acolo nu există noţiunea de client ci doar cea de musafir, oaspete) şi lumea pleacă îmbuibată de la Tzompy şi revine fiindcă nu ai cum să nu revii. Şi eu mă opresc de fiecare dată la Popoviciu când sunt în Reşiţa, mai ales că mi-am adus şi eu oarece contribuţii la birtuţul său.
Ca să vă convingenţi şi fiindcă imaginea e mai tare decât litera scrisă, vă invit să vizionaţi filmulţul de mai jos:

Niciun comentariu: