1.27.2015

Gătind italieneşte



Era anul 2.000, început de secol şi lucram din greu la un blestemat de italian, la Genova. Plătea puţin, cu zgârci, de-abia îi smulgeam banii din buzunar şi luam chiar şi şuturi în fund la propriu. Dar atâta meserie am învăţat în pivniţa blestematului de Paolo (micuţa sa Trattoria era vârâtă într-un demisol modest, dar niciodată mesele nu rămâneau goale,gătea bine macaronarul dracului) cât n-aş fi învăţat în două vieţi. Pentru asta îi rămân dator aşa cum şi el mi-a rămas dator cu salariul pe două luni, nişte mii de lire echivalentul a două mii de euroi din ziua de astăzi. Am să mă duc într-o zi peste el (dacă mai trăieşte) să îi scot ochii şi să îl cadorisesc cu o sticlă de pălincă de la noi. O să mă abţin să îi trag un pumn în bot ba chiar am să îi pup mâna pentru toată ştiinţa pe care mi-a predat-o.
Mai jos aveţi un videoclip în care învăţaţi cum să preparaţi în 8 minute Fussili Diabolo. Pe acelaşi principiu şi la fel de rapid puteţi pregăti orice paste italieneşti, "a la carte", pentru că în restaurantele adevărate aşa se găteşte, porţie cu porţie, fresco şi subito.














https://www.youtube.com/watch?v=NiIvywOKHoM


Niciun comentariu: