11.10.2014

Tocană de struţ

Mâine sunt la Tinca în judeţul Bihor, la FERMA DE STRUTI  a domnului Florian:
Ce credeţi că o să fac acolo domnilor?
În nici un caz nu o să îmi bag capul în nisip.
O să prind un struţ cu arcanul ca pe vremea lui Ştefan Cel Mare, am să-l hăcuiesc şi am să gătesc din el neşte oarece chestii mai mult decât mâncabile.
Păcat că struţii la vremea asta nu se mai ouăie că trăgeam şi o găigană pentru zece persoane, cu ceapă roşie, ardei iute şi mult pătrunjel verde.
Aşa că o să mă rezum la două feluri clasice şi anume, o tocăniţă densă cu carne de pe pulpă şi friptură din fileul pieptului.
Am gătit aceste feluri de multe ori, carnea de struţ îmi place la nebunie, o asemui cu carnea de viţel, dar mult mai rafinată şi mult-mult-mult mai consistentă.
Nu vă dau nici un fel de reţetă, păstrez surpriza pentru când va fi difuzată emisiunea, până atunci ca un parşiv ce sunt, vă las să salivaţi şi să jinduiţi cum mâine mă înfrupt eu din bunătate de cărnăroaie de struţ !
Sîc! sîc! sîc!!!


Niciun comentariu: