9.19.2013

Papricaş ca la oraş

Da, recunosc, m-a cuprins dârdora PAPRICAŞULUI, o dată în an mă iau ielele în braţie şi mă lupt cu ele şi mă iau la trântă şi Doamne, Doamne, de fiecare câştigă ele, adică ielele.
Străluminat şi înfiorat mă las în voi alor, gătesc urieşeşte, fac prostii, mă îmbăt de trei ori pe ceas şi tot de atâtea ori mă dezbăt şi îmi creşte inima şi se face două, una pentru mine şi una pentru toţi musafirii care dau năvală în Buziaş la Festivalul Papricaşului.
Şi pe ei, majoritatea, îi iau ielele pe pe sus şi îi trântesc.
Vezi în aceste zile numai oameni mulţumiţi, fericiţi, îndopaţi cu crăpelina naţională a bănăţanului, veseli de răchie, bere şi vin, colesterolicizaţi, tahiocardicizaţi, colebilostracizaţi şi veveriţele toate din parc fug şi se ascund în podurile caselor de frică să nu le prindă Uica bucătarul nebun şi să le facă papricaş.
Dar ce vă spun, mai bine clindaţi singuri aici:
http://festivalulpapricasului.blogspot.ro/

Şi o să vă lămuriţi ce-i cu Uica Mihai şi ceum urmează lucrurile.
Of ! Of! păcat că e numai o dată în an....



Niciun comentariu: