10.31.2012

Toamnă cu dinţi

Azi dimineaţă mi-am găsit Fordul cu un deget de promoroacă pe caroserie, am dat cu raşpila de plastic precum la pârlitul porcului.
La prânz era soare şi transpiram sub puloverul gros.
Iar seara s-a făcut iarăşi şoricioaică dinţoasă, aşa că am aprins focul în teracotă şi beau la gura sobei ceai hepatic cu lămâie.
Nemţoaica frige în bucătărie felii de pâine în unt şi le presară cu brânză şi ardei iute, ca să avem la ceai, dar până vine ea cu gustările îmi beau ceaiul şi o pândesc să termine ca să îmi încălzesc o strachină cu ciorbă de burtă. Fiindcă am o olcuţă în frigider uitată de trei zile şi musai să îi dau de cap în seara asta.
Şe zice din bătrâni că ciorba de burtă e cel mai bun antidot împotriva gripei.
Ori răchia fiartă?
Nu mai ştiu exact, de aceea o să îmi iau câte o porţie zdravănă din fiecare. Ba chiar ţuica de două ori, că aşa se cuvine.
Mă duc să scorbelesc prin frigider, nemţoaica şi-a gătat treaba aşa că...

Niciun comentariu: