9.04.2012

Iadul la Cluj


Fordul meu bătrân geme încărcat de lăzi, lădiţe, lăzişoare şi lădicele.
Mâine dimineaţă plec la Cluj unde mă aşteaptă CHINURILE IADULUI !!!
Adică:
În cadrul Campionatului Internaţional de Gătit în Aer Liber care se desfăşoară la POLUS CENTER, voi găti la MASTERS OF FLAMES, rolul meu fără echivoc, fiind cel al Morţii care îi adună pe păcătoşi şi îi aruncă în Focul Gheenei. Vom fi o trupă de bucătari nebuni, diavoli cu rânjete sardonice, iar mâncărurile noastre vor fi satanice.
Nu vă speriaţi, glumesc, vom găti impecabil şi cu gust de rai, chiar dacă aparent suntem, Michiduţă, Scaraoţchi, Bezelbuth.
Să veniţi fără teamă, ba chiar cu nădejdea că puteţi panorama Iadul şi Raiul de la distanţă, fără să intraţi în ele definitiv.
Veţi avea prilejul să vedeţi în funcţie, privegheat de maistrul TIBI KISS un ceaun de 1600 de litri !!!
În ceea ce mă priveşte, o să fac ce face moartea, adică o să dau cu coasa acolo unde trebuie, o să gust de peste tot, o să mai dreg, o să mai culeg şi în final îmi voi pune coasa în cui şi am să mă petrec în rând cu voi !!!
Că e greu şi obositor fraţii mei să fii Moartea, măcar pentru o jumătate de zi. Mai ales că habar n-am dacă în Iadul ăsta o fi bere rece de la gheaţă ori măcar un şpriţ cinstit !!!
Dar pe lângă asta, în toate cele trei zile ale Campionatului voi avea un stand de prezentare cu bunătăţi de la uica din cămară:
- ZAACUSCĂ DE FASOLE
- ZAA CUSCĂ DE VINETE
- LEGUME ŞI FRUCTE MARINATE ÎN OŢET
- MURĂTURI DE PUTINĂ
- CINCI FELURI DE OŢETURI AROMATE, PENTRU SALATE, CIORBE ŞI SOSURI.

Iar Nemţoaica va produce non- stop TURTE CA ÎN BANAT, UMPLUTE CU BRÂNZĂ, URDĂ CU MĂRAR, AFUMĂTURI ŞI PROSPĂTURĂ.
Treceţi pe la mine, mai schimbăm o vorbă ne mai ţucăm şi vă promit că deşi avem la Cluj IADUL PE PĂMÂNT, de fapt O SĂ VĂ DUC ÎN RAI !!!

Niciun comentariu: